سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیرینگ پک

دستگاه های شیرینگ کابینی

در این دستگاه ها اپراتور جعبه محصول را پس از قرار دادن آن در فیلم شیرینگ وارد کابینی دستگاه می کند. کابین را ببندید. با بستن غرفه، فیلم شیرینگ دوخته شده و گرما در اطراف محصول جذب می شود. اپراتور به راحتی فیلم باقی مانده را از محفظه شیرینک جدا کرده و آن را باز می کند. محصول داخل کابین را بردارید و همین کار را با محصول بعدی انجام دهید. بسته به سرعت اپراتور می توان تعداد بسته ها را افزایش داد.

برخی از این دستگاه ها دارای سیستم دوخت سرامیکی و بدنه کاملا مقاوم، سیستم برق قدرتمند و وابسته به ابعاد، عملکرد دوخت و جمع شوندگی همزمان، برق تک فاز، سیستم آهنربا و عدم نیاز به اپراتور می باشند. تخصصی، برای بسته بندی در طیف گسترده ای از مشاغل مناسب برای رستوران ها، قنادی ها، فروشندگان سوغات، کلاسورها و غیره هستند.

همچنین برخی از مدل‌های این نوع دستگاه‌ها به دلیل ابعاد بزرگتر کابین، برای بسته‌بندی انواع محصولات بدون محدودیت سایز از جمله محصولات پلاستیکی، دارویی، کارگاه‌های قنادی، مقواسازی، پانل‌سازی و قاب‌سازی، قطعات خودرو مناسب هستند. . ، و غیره.

شیرینگ پک دوگانه سوز

این دستگاه خطی بوده و دارای نوار نقاله ورودی می باشد. شما می توانید به راحتی آن را به خطوط تولید خود متصل کنید تا محصول بدون نیاز به اپراتور وارد چرخ خیاطی شود. بسته به کارخانه و کارگاه شما، محصول از طریق خط تولید متصل به دستگاه یا از طریق اپراتور وارد دستگاه می شود.

به محض قرار دادن محصول بر روی نوار نقاله ورودی، حسگرهای دستگاه محصول را تشخیص می دهند. سپس فیلم به طور خودکار به دور محصول پیچیده می شود و عملیات دوخت 100% بدون خطا انجام می شود. محصول توسط نوار نقاله خروجی به سمت تونل حرارتی هدایت می شود.

در قسمت تونل، جمع شدگی انجام می شود و پلاستیک اطراف محصول گرم می شود و اندازه واقعی محصول را به خود می گیرد.

این تونل حرارتی دارای یک دستگاه اینورتر برای تنظیم سرعت نوار نقاله نیز می باشد. میله های حمل و نقل رول شده با روکش سیلیکون باعث می شود محصول به بهترین شکل ممکن جمع شود. دستگاه تونل حرارتی دارای ترموستات اتوماتیک جهت کنترل دمای داخل تونل می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت شیرینگ پک مراجعه کنید